Dodací podmínky

Veškeré přijaté objednávky jsou jak pro prodávajícího, tak pro kupujícího závazné.
Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu. Prodávající si vyhrazuje právo, že některý doplňkový sortiment může být dočasně vyprodán, v těchto případech bude kupujícímu nabídnuta jiná alternativa. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit za něj celkovou cenu. Prodávající se zavazuje objednané zboží doručit na adresu uvedenou v objednávce a to v co nejkratším možném termínu. Alkohol neprodáváme osobám mladším 18 let. Nealkoholické i alkoholické nápoje jsou samostatně neprodejné, dodáváme je pouze k objednanému jídlu s minimální hodnotou objednávky.

Minimální hodnota objednávky je 99,-- Kč pro modrou zónu (zóna A) a 159,-- Kč pro fialovou zónu (zóna B, viz. Kontaktní informace).
Všechny ceny uvedené na našich internetových stránkách a tiskovinách jsou včetně DPH. Provozovatel si vyhrazuje právo na tiskové i jiné chyby v obsahu, které jsou nevymahatelné.
F4G si vyhrazuje právo mít aktuální nabídku produktů, cen a akcí na www.f4g.cz a měnit je dle vlastního uvážení. Jídla jsou určena k rychlé (okamžité) spotřebě. F4G vaří za použití výhradně čerstvých surovin a řádně proškoleného a zaškoleného personálu. Doporučujeme zákazníkovi, aby si při převzetí objednávky překontroloval doručenou objednávku, zda odpovídá jeho objednávce. Veškerý sortiment je převážen v hygienicky nezávadných termoboxech nebo chladících boxech.
Dle zákonu č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, který upravuje mimo jiné i problematiku poškozených bankovek a mincí. Uvedený zákon umožňuje odmítnout přijetí bankovky nebo mince, která je poškozená a to bez ohledu na to, zda se jedná o poškození běžné či nestandardní. Z bezpečnostních důvodů u sebe rozvozce nemá hotovost větší než 1.000 Kč. V případě platby bankovkami větších hodnot (2.000 Kč, 5.000 Kč) nás prosím informujte (poznámka k objednávce).

Článek IV.
Rozvoz
Platba v rámci telefonické objednávky, lze uplatnit pouze v hotovosti nebo pomocí stravenek. Platba v rámci objednávky on-line lze uskutečnit v hotovosti, pomocí stravenek nebo on-line přes platební bránu ComGate Payments, a.s.
Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267


Platby jsou akceptovány pouze v české měně. Při přání zákazníka odebrat jednu či více ingrediencí z objednávky, nemá objednávající nárok na žádnou slevu. F4G je rozvozová firma, ne donášková služba. Výjimkou jsou objednávající ZTP a ZTP-P (nutno ohlásit při objednávce).

Článek V.
Rozvozové zóny
V případě, že máte zájem o rozvoz i do jiných lokalit, kontaktujte nás na telefonních čísle 770 130 130.
Článek VI.
Reklamace a možnost vrácení produktů
F4G má personál, který byl řádně proškolen a zaškolen. Dojde-li však k situacím, že objednávající není spokojen s kvalitou dané objednávky, je povinen neprodleně volat na linku 770 130 130.
Reklamace zboží se vztahuje pouze a jen na zboží reklamované ihned po převzetí od kurýra. Každou reklamaci řešíme individuálně. Na požadované reklamace z předchozích dnů nebude zákazníkovi vyhověno.

Reklamace vyřizujeme na telefonní lince 770 130 130 a to v otvírací době. Na stížnosti, reklamace, připomínky a jiné, které obdržíme na firemní email info@villacafe.cz odpovíme v co nejkratší době, hned jak to bude možné. Obdržení odpovědi z "info" emailu však může trvat až několik dní. Pro vyřízení reklamace dodaného zboží je nutno nahlásit číslo účtenky, číslo objednávky (v případě objednávky on-line) a adresu, kam byla objednávka dodána.

Reklamované zboží nelze vyměnit, pokud objednávající nepředloží účtenku. Je v zájmu zákazníka, aby si při převzetí objednávky zkontroloval správnost objednávky. Pokud nastane situace, že zákazník
obdrží jiné zboží, než si objednal a nechce ho, bude mu v co nejkratší době dodána správná objednávka. Pokud zákazník není jakkoli spokojen s objednávkou, ať už z důvodu kvality, teploty, obsahem objednávky nebo jiného důvodu, musí neprodleně kontaktovat naši linku 770 130 130. V případě, že bude reklamace oprávněna, bude nabídnuta zákazníkovi výměna zboží. Nová objednávka bude zákazníkovi dodána v co nejkratší možné době. Je v zájmu zákazníka, aby si ihned přepočítal vrácené peníze od rozvozce. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.